Strona 1 z 1

Prowadzenie kampanii marketingowej dla sklepu internetowego

: 21 cze 2023, 9:16
autor: Warchołek
Ostatnio zastanawiam się nad rozwojem biznesu internetowego i trafiając na artykuł pod adresem: e-sklep Elwix zauważyłem, że w dalszym ciągu pojawia się mowa na temat jakości realizowanych usług. Są to dość populistyczne stwierdzenia, biorąc pod uwagę ilość aspektów technicznych, które w ostatnim czasie są niezbędne, by w ogóle sklep internetowy działał.

Chcę jednak rzucić niewielki powiew świeżości na proces marketingu swojego sklepu. Czy ma ktoś może pomysł na to, w którą stronę warto się skierować? Rozważam Tik Tok Ads. Obecne działania, to Google Ads. Facebook Ads. Seo i marketplace. Branża oczywiście modowa.

Re: Prowadzenie kampanii marketingowej dla sklepu internetowego

: 24 cze 2023, 15:21
autor: aliiss
Jedną z form reklamy na pewno jest pozycjonowanie, a z kolei u mnie problemem jest to, że nie znam się i nie wiem, jak do tego podejść. Tu https://bif24.pl/marketing/pozycjonowan ... jej-firmy/ co prawda coś czytałam o placówce, która się tym zajmuje, ale ważne dla mnie będzie to, co Wy polecacie.

Re: Prowadzenie kampanii marketingowej dla sklepu internetowego

: 12 lut 2024, 12:24
autor: Kefir
W erze cyfrowej, dynamiczne i zintegrowane podejście do marketingu jest kluczowe dla budowania silnej obecności marki online. Agencja https://adnext.pl/ oferuje usługi, które łączą SEO, marketing treści, media społecznościowe i reklamę płatną, tworząc spójną i efektywną strategię promocyjną. Ich doświadczenie i wszechstronne podejście pomagają firmom skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej i zbudować trwałe relacje z klientami.

Re: Prowadzenie kampanii marketingowej dla sklepu internetowego

: 13 mar 2024, 9:42
autor: Macho
Wykorzystanie influencer marketingu do promocji marki to zadanie, które wymaga odpowiedniego podejścia i narzędzi. Agencje, takie jak ta prezentowana na https://tearsofjoy.pl/ zapewniają dostęp do zaawansowanych narzędzi analitycznych, które pozwalają na mierzenie efektywności działań promocyjnych. To niezbędne dla optymalizacji strategii i osiągania lepszych wyników w przyszłości.